W celu zapewnienia naszym Gościom spokojnego i bezpiecznego pobytu w naszych apartamentach, opracowaliśmy poniższy regulamin.
Klient dokonujący rezerwacji naszego apartamentu, akceptuje niniejszy regulamin, który jest integralną częścią umowy wynajmu apartamentu.
- Rezerwacja apartamentu może nastąpić:
– poprzez wysłanie wiadomości e-mail /lub formularz rezerwacyjny na stronie. Po zakończeniu procesu rezerwacji przesyłamy e-mail zwrotny zawierający dokładny adres wynajętego apartamentu).
– telefonicznie (podczas rozmowy z pracownikiem) dzwoniąc na numer +48 530 530 801 - Doba hotelowa
rozpoczyna się o godz. 16:00 pierwszego dnia pobytu Gości(a) do godz. 13:00 ostatniego dnia pobytu. Istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania po konsultacji z pracownikiem Apartamenty Gemini. Jednocześnie dopuszcza się wcześniejsze meldowania na takich samych warunkach. - Klucze/karty dostępu
do apartamentu przekazywane są karty magnetyczne bądź kody dostępu do zamków elektronicznych.
Karty do apartamentu przekazywane są bezpośrednio przez pracownika firmy Apartamenty Gemini w miejscu apartamentu, o ustalonej wcześniej godzinie. Jeśli Gość nie może dotrzeć na ustaloną godzinę, powinien niezwłocznie poinformować o tym pracownika firmy Apartamenty Gemini.
Gość może również otrzymać kod dostępu do wybranego apartamentu na podany numer telefonu lub na adres e-mail. - Opłata za pobyt
Opłatę za pobyt uiszcza się z góry do 4 dni przed planowanym przyjazdem, przy rezerwacjach poniżej 4 dni, opłata powinna zostać uiszczona w następnym dniu bądź w dniu przyjazdu. W przypadku rezerwacji apartamentu z krótkim terminem przyjazdu firma Apartamenty Gemini, w niektórych przypadkach, zastrzega sobie prawo do rezerwacji apartamentu po otrzymanej płatności.
Anulowanie rezerwacji jest bezpłatne do 7 dni przed przyjazdem. ( w zależności od opcji rezerwacji ) - Zdanie kart dostępu/apartamentu
W dniu wyjazdu, o ustalonej wcześniej godzinie, pracownik Firmy Gemini odbiera bezpośrednio klucze (karty dostępu) od Gości(a) w apartamencie. Karty dostępu można również zostawić w apartamencie po uprzednim zawiadomieniu pracownika i otrzymaniu jego akceptacji. - Gość jest zobowiązany do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, w tym do przestrzegania godzin ciszy nocnej (od 23:00 do 6:00)
- Organizowanie imprez towarzyskich w apartamencie jest zabronione. Za zorganizowanie imprezy towarzyskiej, uciążliwej dla innych lokatorów, firma Apartamenty Gemini może pobrać opłatę dodatkową w wysokości 500 zł
- Obowiązuje zakaz palenia w apartamentach. W przypadku stwierdzenia naruszenia tego zakazu Gość zostanie obciążony opłatą dodatkową w wysokości 400 zł.
W niektórych przypadkach Firma Gemini zastrzega sobie prawo do pobrania kaucji przed przekazaniem Apartamentu. Pobrana kaucja, jeśli zostaną zachowane warunki regulaminu, zostaje zwracana przy wymeldowaniu. - Zabrania się wprowadzania do apartamentu rowerów, motocykli, oraz innych przedmiotów o dużych gabarytach mogących uszkodzić lub zniszczyć elementy lub wyposażenie apartamentu. W przypadku nie przestrzegania zakazu, Firma Gemini może odstąpić od umowy wynajmu apartamentu w trybie natychmiastowym.
- W naszych apartamentach akceptowane są zwierzęta za wyjątkiem zwierząt dużych ras, agresywnych oraz zwierząt egzotycznych. W każdym przypadku wynajmujący zobowiązany jest powiadomić o zamiarze przyjazdy ze swoim pupilem.
- Za szkody wynikłe z pobytu zwierząt ponosi pełną odpowiedzialność właściciel pupila.
- O wszelkich usterkach powstałych w apartamencie, w czasie pobytu, Gość powinien niezwłocznie poinformować pracownika firmy Apartamenty Gemini. Za usterki powstałe z winy Klienta będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna.
- W przypadku zgubienia karty magnetycznej wejściowej Gość jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł
- Liczba osób przebywających w apartamencie jest ograniczona do liczby zgłoszonej w procesie rezerwacji. Jeśli ilość osób jest większa niż ta podana przy rezerwacji – firma Apartamenty Gemini może zażądać dodatkowej opłaty lub anulować rezerwację.
- Firma Apartamenty Gemini nie ponosi odpowiedzialności za usterki i awarie powstałe na terenie budynku lub w apartamencie na które nie ma wpływu firma Gemini i nie jest to podstawą do anulowania lub zmiany ceny za rezerwację.
- W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych okoliczności, firma Gemini zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego apartamentu na inny o takiej samej klasie lub wyższej, a w przypadku braku wolnego apartamentu do anulowania rezerwacji.
- Na życzenie Klienta istnieje możliwość dostarczenia odpłatnie do apartamentu łóżeczka dla dziecka i/lub krzesełka do karmienia. Koszt wynajęcia to 10 zł/doba.
- Oferowany przez Firmę Gemini parking jest niestrzeżony, firma nie ponosi odpowiedzialności za parkujące pojazdy.
- Dane osobowe przekazywane nam przez Klientów będą przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym do podjęcia działań w celu realizacji zgodnie z art.6 1 lit b i RODO.
- Firmą świadcząca usługi wynajmu apartamentów jest: „GEMINI” FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
Ul. Krasickiego 5, 58-200 Dzierżoniów, NIP: 9140000401, REGON: 890511085 - Zabrania się publikowania bez pisemnej zgody firmy Gemini zdjęć oraz innych materiałów multimedialnych, na których można zidentyfikować apartament lub jego część. W szczególności zakaz dotyczy materiałów mających charakter nieobyczajny, które mogą naruszyć dobre imię firmy Gemini.
- Zabrania się wykorzystywania sprzętu RTV znajdującego się w apartamentach do odtwarzania utworów objętych prawem autorskim do których Gość nie nabył wcześniej praw. W szczególności zabrania się odtwarzania we wskazanej formie utworów twórców należących do organizacji STOART (stoart.org.pl)
- Odstąpienie od umowy. Zgodnie z art 38 punkt 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku, o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje.
- Reklamacje. Klient ma prawo do korzystania z prawa do reklamacji usługi i dochodzenia roszczeń z tego tytułu, stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest jej zgłoszenie pisemnie do siedziby Apartamentów Gemini lub drogą elektroniczną na adres: apartamentygemini@gmail.com Reklamacje rozpatrzone zostaną w terminie 14 dni od ich otrzymania. Informacja o skutku rozpatrzenia reklamacji zostanie przesłana Klientowi na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej, adres pocztowy lub drogą telefoniczną. W przypadku uwzględnienia reklamacji Klient otrzyma rekompensatę pieniężną w wysokości proporcjonalnej do poniesionej szkody.